Sky sports F1 Live Stream

Do you love to watch sky sports F1 live stream which is a sports channel especially about racing cars. The first programme to air on Sky Sports F1 was its weekly magazine show; The F1 Show. Initially presented by Georgie Thompson and Ted Kravitz (apart from the launch show, which was presented by Simon Lazenby), then by Kravitz and Natalie Pinkham, as of the 2014 season, it is presented by Natalie Pinkham and one of Ted Kravitz, Simon Lazenby, David Croft or Rachael Brookes. Various other documentaries are also shown about F1 history. Currently these are 1970s season reviews produced by Brunswick Films. During the 2012 & 2013 season (beginning at the 2012 British Grand Prix), they aired the new McLaren cartoon Tooned before each live race. It featured the current McLaren drivers as themselves and comedian Alexander Armstrong as Professor M.
I found some sites for sky sports f1 are , ,
Sky Sports have a device called the 'SkyPad', used by the likes of Anthony Davidson and Ted Kravitz. It is used to show highlights and past features of the race commencing, such as mistakes by drivers. The SkyPad also has a virtual car which comes out of the screen and is used to illustrate the innovations of the cars. Sky Race Control is the brand name used across all of Sky Sports F1's interactive services. Sky Race Control is available via the red button as well as the Sky Sports website and iPad app in conjunction with a Sky ID. Features include the race coverage, official Formula One timing showing times of all 20 drivers in every session and 3 selective onboard camera feeds alternating between certain drivers. Sky Race Control has been scrapped on PCs in 2015, but continues on the TV, and the Sky Sports F1 iPad Application. It was reported that, on 18 March 2012, BSkyB chief executive Jeremy Darroch ordered a news story,[which?] published the previous day, be removed from the Sky News website, subject to a review. It was alleged that the move came after Sky Sports F1 executive producer Martin Turner complained that it had upset seven of the twelve Formula One teams ahead of the Australian Grand Prix. The story was republished the following day substantially unchanged except for the replacement of some sections quoting directly from confidential documents. Jeremy Darroch said that the "issue was about process" and that Sky's sports team at the grand prix "weren't properly briefed" ahead of publication. When questioned whether the request for a review represented a commercial interference in Sky News's editorial independence, Darroch said Sky needed to "have proper rigour in terms of our processes in our business"

No comments:

Post a Comment

Popular Posts